Thursday, October 23, 2008

Hanya kerana Aku Blogger baru!

Assalamualaikum and Hi there!
Buat pengetahuan anda semua, kedatangan aku ke dalam dunia blog ni bukan hanya disebabkan artikel, report, blog dan apa pun yang aku baca mengenai how to make money by blog. Sebenarnya, aku mula berminat dengan blog ni disebabkan oleh blog seorang kawan yang agak rapat jugak dengan aku yakni tikamlidah.blogspot.com yang membuka minda saya untuk berkongsi mengenai apa yang aku tahu dan ada. Hehehe... ThanXXX Jairo! Kerana tanpa engkau sedari, aku mula meniru gerak gerimu... hahahah... Jai! Jai!
Tapi, masalah yang sering dihadapi oleh ku tetap jugak benda yang sama... " Macam mana aku nak menyampai? tak kan nak guna ayat yang berterabur! Fuhhh... lagi, tak kan aku nak kongsikan perkara yang di anggap biasa jer oleh semua orang!... hmmm...
Disebabkan oleh keras kepala yang memang tetap bersemangat nak ada blog sendiri, aku redah jer semua ni dan sebenarnya aku UP kan post ni hanyalah kerana aku cuma ingin meluahkannya dan berharap akan mendapat sedikit tunjuk ajar dengan cara two way conversation daripada anda semua... mana lah tau! So, buat pengetahuan semua yang membaca post ini, Option Box ni aku wujudkan hanyalah sebagai tempat untuk aku share everything tak kira dari segi apa pun kerana aku tahu apa pun yang ada di dunia kita ni menetapkan satu OPTION unutk kita semua... Nak! or Tak Nak!, Suka or Tak Suka! dan itu semua bergantung pada kita semua... begitu jugalah dengan apa yang anda semua lihat di dalam blog ini. Ianya juga merupakan satu OPTION untuk anda semua memilih di KOTAK yang tiada batas ni!
Apa pun, segala teguran dan tunjuk ajar dari anda tetap di terima oleh ku! ThanXXX!

1 comment: